marți, 4 februarie 2014

Clătite dietetice cu somon și brânză


Mai există oameni care să nu fi auzit de dieta minune a doctorului Dukan? Pentru cei care au deschis aparatele de radio mai târziu, recomand o tură cu Google :) Nu despre dietă vreau să vorbesc, deși ar merita un capitol pentru că funcționează și dă rezultate durabile, ci despre un fel de mâncare care a transformat dieta într-o cură de plăcere :) Clătitele delicioase cu brânză și somon, bogate în proteine de calitate, fibre, dar cu grăsimi aproape de zero. O clătită din asta și masa de seară e asigurată. Eu am făcut 4, să ajungă și la micul dejun.
Îți trebuie 4 ouă, 1 lingură tărâțe de ovăz, 1 lingură amidon (am folosit Gustin, de la Dr. Oetker), 1 lingură făină de secară. Bați ouăle, adaugi un praf de sare, încorporezi tărâțele, amidonul și făina de secară, eventual mai subțiezi cu apă minerală dacă compoziția e prea groasă.

Pentru umplutură am folosit brânză de vaci, căreia i-am îmbogățit gustul cu puțin mărar și piper, și somon afumat.


Faci clătitele într-o tigaie de teflon, distribui brânza uniform pe toată suprafața, presari câteva bucățele de somon, împăturești în 4 și mănânci cât sunt calde.

Dacă nu ești la dietă, înlocuiește brânza de vaci cu brânză de capră (cea tartinabilă este fină și delicioasă, perfectă pentru clătite). O să te îndrăgostești iremediabil :)

Niciun comentariu:

Print Friendly and PDF