marți, 10 mai 2011

Salată fină din icre de păstrăv


Această salată de icre se situează ca şi consistenţă şi gust, undeva între maioneză şi icrele clasice de peşte.

Ingrediente:

200 g de icre proaspete de păstrăv * 350 ml ulei de floarea soarelui * 1 linguriţă de sare grunjoasă * 1 linguriţă rasă de piper negru * zeama unei jumătăţi de lămâie * 1 ceapă medie tocată fin


Bagă icrele în tocător şi mixează-le 2 minute, până când observi că majoritatea bobiţelor s-au spart. Amestecă-le în continuare cu ulei, folosindu-te de mixer. După ce ai încorporat tot uleiul, adaugă zeama de lămâie şi ceapa. Potriveşte de sare şi piper. Serveşte-le pe pâine ţărănească. Poftă bună!

11 comentarii:

Anonim spunea...

Care este scopul sa le faci asa de fine??
E putin ciudat sa faci praf icre care costa 30 lei/kg.

Eu daca am chef de maioneza, mananc maioneza cu ceva: ceapa verde, tarhon, ciuperci, etc, nu transform altceva in maioneza! parerea mea!

Adica nimic nu urasc mai mult decat icrele din comert, care sunt la ani lumina de alea facute pe bune si in care tot asa, gasesti 3-7 bobite nesparte!!!!

Dupa ce le-ai facut maioneza, poti sa le servesti si pe baguette ca tot nu mai au nici macar aparenta de icre.

Raa spunea...

Scopul meu nu a fost să le fac așa de fine, ci pur și simplu să fac salată din icre de păstrăv. Rezultatul este foarte spectaculos, chiar dacă sunt foarte fine, aproape ca o maioneză. Mie mi-au plăcut mai mult salată, decât în forma lor naturală. Dar gusturile...nu se discută...:)

Anonim spunea...

Icrele de pastrav nu se prepara ca cele de crap sau de stiuca!

Anonim spunea...

habar n-ai sa prepari frumusete de icre de pastrav ...

Criconster spunea...

Este mare pacat sa bati icrele de pastrav ca pe cele de crap.
Sunt excelente daca se consuma ca cele de Manciuria.
Personal si cele de stiuca imi plac asa.
Altfel, chestie de gust, probabil ca ai putea sa le freci cu ulei si pe cele negre... Apoi poti pune si ceapa nu?

Anonim spunea...

Eu am făcut reteta în tocmai cu icre proaspete din păstra proaspăt pescuit de soțul meu și pot să vă spun că asa delicatese nu am mâncat în viața mea!!!Foarte delicios! Mulțumesc

Unknown spunea...

Sunt nemai pomenite si bătute cu ulei.nu le strici de loc,văzînd comentariile de sus.,Doar le faci dupa placul tau ,nu ca in comerț 🤗🤗

bibibercea spunea...

Ptr. ca majoritatea nu-si pot permite icre de sturion sau morun (caviar), fac si ei din ce pot, ce pot ,o amageala ca si sarmalele de post, fara nimic concret , doar iluzii. Baga acolo multa paine,ulei, ceapa,un pic de icre f. marunte, in amestec , batute bine, pana iese un piure. Astea sunt icrele ptr. cei multi. Icrele de pastrav adult sunt mai mari, se pot consuma altfel, dar de unde atatea icre ! Atunci se aplica teoria "frecusulu", le bat cu mixerul pana ajung o pasta ce este amestecata apoi cu paine, sa fie mai cu spor.

Unknown spunea...

Am citit tot ce e scris mai sus, dar nu am dedus care este de fapt rețeta pentru icrele de păstrăv. Are cineva bunătatea să ne-o împărtășească și nouă?

Anonim spunea...

Apreciem dacă aveți bunătatea de a ne împărtășii ceva mai adecvat pentru aceste minunății de icre.

Anonim spunea...

Salata preparată în felul acesta e excelentă, practic e o maioneză dar foarte gustoasă, în definitiv icrele sunt tot ouă.

Print Friendly and PDF